FAQ
Veelgestelde vragen
Kies de gewenste items en aantallen in de webshop en voeg ze toe aan jouw winkelmand.
Heb je alles compleet? Dan klik je op het winkelmandje.
Bevestig je offerteaanvraag door in je winkelmandje op “doorgaan naar afrekenen” te klikken.
No worries, er volgt geen betaling, maar eerst een bevestiging van je aanvraag.
Wij controleren dan voor jou de beschikbaarheid van alle items.
Je ontvangt binnen enkele werkdagen de bevestiging van je aanvraag.
Zo heb je geen zorgen op de dag zelf over het moeten halen of retourneren van onze items. Alle tijd om op te bouwen en heb je de dag erna tijd om op te ruimen en indien nodig af te wassen/schoonmaken. Wil je graag langer huren? Geen probleem! Vul de juiste retourdatum in op de webshop en de verhuurperiode wordt vanzelf aangepast
Tijdens het invullen van je gegevens kun je een keuze maken of je de spullen wilt laten bezorgen of dat je het liever zelf kosteloos ophaalt.
ZELF OPHALEN
Wanneer je er voor kiest om de items zelf op te halen, kun je dit doen bij ons magazijn in Aalsmeer. De items zijn op te halen in ons magazijn op de afgesproken datum en tijdstip. In het weekend zijn we gesloten. Retourneren gaat ook volgens de datum op de orderbevestiging. Retourneren na het weekend is op maandagochtend.
Om zeker te weten dat er iemand in het magazijn aanwezig is en de spullen tijdig zijn klaar gezet, maken we altijd een tijdsafspraak voor het ophalen en retourneren van de items.
LATEN BEZORGEN
Geen tijd om je order zelf te halen? Geen probleem!
Voor het transport van onze props en rekwisieten werken wij met een vaste koeriersdienst samen.
Geef bij je online bestelling in het opmerkingen vakje aan waar je de items afgeleverd en/of opgehaald wilt hebben en wij sturen je daar een prijsopgaaf van per mail.
De items worden standaard de dag voor je event bezorgd en de eerstvolgende werkdag erna naar ons retour gebracht. Is het noodzakelijk dat jouw order op een specifieke tijd wordt bezorgd of opgehaald? Noteer dat dan in de notities.
We hebben genoeg leuke items in ons magazijn zodat je makkelijk het minimum bedrag wel bereikt.
Na acceptatie van de offerte ontvangen jullie de bevestiging en vervolgens de factuur. Hierin staat de betaallink. Je kunt de betaling voldaan worden via iDeal/Bancontact of bankoverschrijving.
Ongelukken gebeuren, no problem!
Uiteraard ontvangen wij al onze items liever terug in volledigheid en volmaakte staat. Wij vertrouwen er dan ook op dat jullie met elk gehuurd item zorgvuldig omgaan.
Mocht er toch iets stuk gaan of kwijt geraken dan brengen we deze kosten extra in rekening en verrekenen we dat middels een extra factuur.
Wij rekenen reparatie/schoonmaak of vervangingskosten (nieuwprijs) wanneer:
Spullen niet, kapot of vuil worden teruggebracht
Emballage ontbreekt of kapot is (dozen/kratten/karren)